MINUSGRADER X3!

YATTA~!!!!! MINUSGRADER AT LAAAST! :D Var bara tvungen att hoppa i varenda isbelaggd pöl jag såg ute XD!!! Haha min kropp verkar gå på nån slags heat wave eller nåt, jag vill verkligen inte fatta att det är november och MINUSGRADER UTE!! Det var helt enkelt "för varmt" för kappan idag, så det blev chinos, converse all star och adidaszip när jag skulle ut. Satte för säkerhets skull på mig ett par raggsockor också :D

Satt o bläddrade i lite magz och märkte att boho-chic trenden har fått större fäste i japan än i Sverige. Är vi lika efterblivna och kolla bara åt väst hela tiden fortfarande? Boho är ju helt sjuukt gulligt i vinter. Stora pälsmössor, stickat, orientaliskt mönstrade bomullsklänningar etc etc... Sverige har ju inte kommit längre än till Uggs... :/

Lite inspiration?:3
Japanska modeprofilen Lena i kläder från Jayro White:



cred och fler bilder: momo ave.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

SVar: okej tack ! :) jo det ärfint, hur är de själv?

2008-11-02 @ 21:46:19
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0