TORSDAG D: Jaa, f*** den här dagen...


Skrev på kontraktet för studentskivan precis, där en av kriterierna är att man ska sälja minst 5 biljetter "or else"... Helt omöjligt att jag säljer 5 biljetter! Kommer aldrig att hända! Vem vill gå på TENSTA GYMNASIUMS NV+SP SKIVA PÅ MANGO?! Ingen ville ens gå på deras skiva när den va på k2! Inte ens jag vill gå! FAKK Jåå DOUNIA O INAS JAG VILL EGENTLIGEN INTE GÅ! D: . Och temat ska vara pinup-girls... a lycka till tjejer.
köp biljett för 120 spänn pl0x? pretty pl0x?








4chan är underbart! Bara klicka in sig på /m/ eller /wg/ eller nåt o garva sönder sig en stund, och så är allt bra igen! :D Det borde vara lag på att alla ska vara inne på 4chan minst en timme om dan! Fatta hur mycket dödsstatistiken kommer förändras!  Ett gott skratt förlänger livet, inte sant ;D? SLÄNG HIT NOBELPRISET NÅGON!


Annars har dagen inte varit särskilt händelserik, har pysslat lite mer med bloggens utseende. Jag börjar få ett grepp om det här med html (eller inte)! När jag inte gjort det har spelat en massa PuyoPuyoFever på DS eller klickat runt på folks bloggar... YAY för mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0